Το πληρέστερο σύστημα υγραεριοκίνησης, Lovato C-OBDII διαθέσιμο στην νέα έκδοση Plus. Τα σύγχρονα χαρακτηριστικά και οι μοναδικές επιλογές του συστήματος εναρμονισμένα με την κομψότητα.

Τοποθετήστε στο αυτοκίνητο σας την έκδοση Plus και αποκτήστε το σύστημα, που μόνο η Lovato διαθέτει στην κατηγορία του, με 6 διαφορετικούς συνδυασμούς στον διακόπτη εναλλαγής καυσίμου.


Lovato C-OBD II plus

ROUND LIGHT SWITCH

H νέα έκδοση Plus διατίθεται με στρόγγυλο διακόπτη (control panel), σε τρεις διαφορετικές επιλογές πρόσοψης και σε 2 επιλογές περιβλήματος που προσαρμόζονται ανάλογα με τον σχεδιασμό του εσωτερικού του αυτοκινήτου.

ΤΕΛΕΙΑ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ

Ο διακόπτης είναι χωνευτός, δεν προεξέχει από το ταμπλό και προσαρμόζεται τέλεια στο εσωτερικό του αυτοκινήτου

ΙΔΑΝΙΚΟ ΓΙΑ ΝΥΧΤΕΡΙΝΗ ΟΔΗΓΗΣΗ

Διαθέτει διάφανη βάση, η οποία δίνει την δυνατότητα διάχυσης του φωτισμού των LED από το πλάι.

94e150635e270cb38321ff53df88293a9bc62dc8

Χάρη στο πρωτόκολλο επικοινωνίας OBD, η μονάδα C-OBD II μπορεί να διαβάσει παραμέτρους του εγκεφάλου του αυτοκινήτου στην λειτουργία βενζίνης και να τις προσαρμόσει αυτόματα στην λειτουργία του υγραερίου.

Η συνεχείς αυτοδιάγνωση μέσω τη θήρας OBD επιτρέπει την συνεχόμενη διόρθωση της χαρτογράφησης του αερίου κατά την διάρκεια της οδήγησης. Έτσι απολαμβάνετε το ταξίδι σας χωρίς περιορισμούς στην απόδοση και είστε σίγουρος πως η ποσότητα αερίου που εκχύνεται στον κινητήρα είναι πάντα η σωστή.

Το Lovato C-OBD II είναι το μοναδικό σύστημα το οποίο δίνει την επιλογή συνδυασμένου ψεκασμού υγραερίου-βενζίνης με δυνατότητα αποκοπή της αντλίας βενζίνης. Έτσι έχετε την μέγιστη προστασία του κινητήρα χωρίς φόβο για βλάβη στην αντλία βενζίνης.

Το σύστημα Lovato C-OBD II είναι εξοπλισμένο με τα κορυφαία σε απόδοση και διάρκεια επιχρωμιωμένα μπέκ τύπου KP και τους κορυφαίους σε απόδοση εξαερωτές RGJ-3.2L για οχήματα έως 190 άλογα και RGJ –UHP για οχήματα έως 360 άλογα. Επίσης διαθέτει τον αποδεδειγμένα αξιόπιστο αισθητήρα FSU P/T MAP για την αποτύπωση της πίεσης, θερμοκρασίας και υποπίεσης του οχήματος σας.

ΘΕΣΕΙΣ ΕΞΑΡΤΗΜΑΤΩΝ ΣΤΟ ΟΧΗΜΑ

C-OBD II ECU

Ο εγκέφαλος αερίου λαμβάνει πληροφορίες από τους αισθητήρες και παρέχει τις παραμέτρους για τη σωστή λειτουργία του αερίου, καθοδηγώντας τα μπεκ του αερίου στους σωστούς χρόνους ψεκασμού.

ROUND LIGHT SWITCH

Ο διακόπτης επιτρέπει στο χρήστη την εναλλαγή καυσίμου και υποδεικνύει την στάθμη του αερίου στη δεξαμενή.

KP INJECTORS

Καθοδηγούνται από τον εγκέφαλο για να ψεκάζουν την απαιτούμενη ποσότητα καυσίμου ανά κύλινδρο. Τα μπεκ KP δεν επισκευάζονται.

FSU P/T MAP

Το φίλτρο FSU PT MAP περιλαμβάνει αισθητήρες, με τους οποίους υπολογίζεται η πίεση, η θερμοκρασία και η πίεση πολλαπλής του αερίου.

REDUCER RGJ 3.2

Ο εξαερωτής μετατρέπει το καύσιμο σε αέρια μορφή χρησιμοποιώντας το ψυκτικό υγρού του κινητήρα, ταυτόχρονα ρυθμίζει την πίεση του αερίου ανάλογα με τις απαιτήσεις του οχήματος.

ΔΕΞΑΜΕΝΗ

Αποθηκεύει το υγραέριο σε υγρή μορφή. Επιλέγεται σύμφωνα με το μέγεθος της ρεζέρβας ή τον διαθέσιμο χώρο στο πορτ-μπαγκάζ του αυτοκινήτου.

ΠΟΛΥΒΑΛΒΙΔΑ

Φροντίζει για την σωστή πλήρωση της δεξαμενής και μεταφέρει το υγραέριο στον εξαερωτή, χρησιμοποιώντας εξελιγμένα συστήματα ασφάλειας.

ΜΟΝΑΔΑ ΠΛΗΡΩΣΗΣ

Συσκευή μέσω της οποίας γεμίζεται η δεξαμενή υγραερίου. Μπορεί να τοποθετηθεί στον προφυλακτήρα ή μέσα στο πορτάκι, δίπλα από την τάπα της βενζίνης.