Το καλύτερο σύστημα στο χώρο των εναλλακτικών καυσίμων διαθέσιμο από την Lovato Hellas. Επιλέγοντας το νέο Lovato C-OBD II CNG για την μετατροπή του οχήματος σας σε φυσικό αέριο, αποκτάτε το πληρέστερο σύστημα το οποίο λειτουργεί με την καθοδήγηση του εργοστασιακού εγκεφάλου του αυτοκινήτου σας.
Οι μοναδικές επιλογές, τα σύγχρονα χαρακτηριστικά και τα πλεονεκτήματα που διαθέτει το C-OBD II θα σας συναρπάσουν. Είναι κατάλληλο για κινητήρες από 3 έως 8 κυλίνδρους, τεχνολογίας EURO 4 έως EURO 6 με διαθέσιμο πρωτόκολλο επικοινωνίας OBD (On-Board-system-adaptation) τύπου CAN BUS, K-LINE, ISO και KWP.



Lovato C-OBD II CNG

60% ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Τοποθετώντας σύστημα φυσικού αερίου Lovato C-OBD II CNG στο όχημά σας, αποκτάτε ένα σύστημα αξιόπιστο που θα σας προσφέρει έως και 60% οικονομία με απροβλημάτιστη λειτουργία του κινητήρα.

Χάρη στο πρωτόκολλο επικοινωνίας OBD, η μονάδα C-OBD II μπορεί να διαβάσει παραμέτρους του εγκεφάλου του αυτοκινήτου στην λειτουργία βενζίνης και να τις προσαρμόσει αυτόματα στην λειτουργία του φυσικού αερίου.

Η συνεχείς αυτοδιάγνωση μέσω τη θήρας OBD επιτρέπει την συνεχόμενη διόρθωση της χαρτογράφησης του αερίου κατά την διάρκεια της οδήγησης. Έτσι απολαμβάνετε το ταξίδι σας χωρίς περιορισμούς στην απόδοση και είστε σίγουρος πως η ποσότητα φυσικού αερίου που εκχύνεται στον κινητήρα είναι πάντα η σωστή.

Το Lovato C-OBD II είναι το μοναδικό σύστημα αεριοκίνησης το οποίο δίνει την επιλογή συνδυασμένου ψεκασμού φυσικού αερίου-βενζίνης με δυνατότητα αποκοπή της αντλίας βενζίνης. Έτσι έχετε την μέγιστη προστασία του κινητήρα χωρίς φόβο για βλάβη στην αντλία βενζίνης.

Το σύστημα Lovato C-OBD II είναι εξοπλισμένο με τα κορυφαία σε απόδοση και διάρκεια επιχρωμιωμένα μπέκ τύπου KP και τους κορυφαίους σε απόδοση εξαερωτές RMJ C για οχήματα έως 190 άλογα και RMJ 3.2S HP για οχήματα έως 360 άλογα. Επίσης διαθέτει τον αποδεδειγμένα αξιόπιστο αισθητήρα FSU P/T MAP για την αποτύπωση της πίεσης, θερμοκρασίας και υποπίεσης του οχήματος σας.

ΘΕΣΕΙΣ ΕΞΑΡΤΗΜΑΤΩΝ ΣΤΟ ΟΧΗΜΑ

SMART ECU

Ο εγκέφαλος αερίου λαμβάνει πληροφορίες από τους αισθητήρες και παρέχει τις παραμέτρους για τη σωστή λειτουργία του αερίου, καθοδηγώντας τα μπεκ του αερίου στους σωστούς χρόνους ψεκασμού.

LIGHT SWITCH

Ο διακόπτης επιτρέπει στο χρήστη την εναλλαγή καυσίμου και υποδεικνύει την στάθμη του φυσικού αερίου στη δεξαμενή.

KP INJECTORS

Καθοδηγούνται από τον εγκέφαλο για να ψεκάζουν την απαιτούμενη ποσότητα καυσίμου ανά κύλινδρο. Τα μπεκ KP δεν επισκευάζονται.

FSU P/T MAP

Το φίλτρο FSU P/T MAP περιλαμβάνει αισθητήρες, με τους οποίους υπολογίζεται η πίεση και η θερμοκρασία του φυσικού αερίου, αλλά και η υποπίεση του κινητήρα.

REDUCER RMJ C

Ο εξαερωτής μετατρέπει το καύσιμο σε κατάλληλη μορφή χρησιμοποιώντας το ψυκτικό υγρού του κινητήρα. Ταυτόχρονα ρυθμίζει την πίεση του φυσικού αερίου ανάλογα με τις απαιτήσεις του οχήματος.

ΒΑΛΒΙΔΑ ΠΛΗΡΩΣΗΣ

Εξάρτημα μέσω του οποίου γίνεται με ασφάλεια η πλήρωση της δεξαμενής. Μπορεί να τοποθετηθεί στον χώρο του κινητήρα ή μέσα στο πορτάκι πλήρωσης βενζίνης.

ΔΕΞΑΜΕΝΗ CNG

Είναι κυλινδρικού τύπου και αποθηκεύει το φυσικό αέριο σε αέρια μορφή, σε πιέσεις που φτάνουν τα 250 bar. Επιλέγεται σύμφωνα με τον διαθέσιμο χώρο στο πορτ-μπαγκάζ του αυτοκινήτου.

ΒΑΛΒΙΔΑ ΔΕΞΑΜΕΝΗΣ

Φροντίζει για την ασφαλή αποθήκευση του καυσίμου στην δεξαμενή αλλά και για την επιτυχή πλήρωση και αποπλήρωση της.